czwartek, 26 grudnia 2013

30. Ktoś zainteresowany łapaczem snów?

Z okazji nowego roku przygotowałam dla was małą niespodziankę :)
Chciałabym jedną z moich czytelniczek obdarzyć łapaczem snów. Co by się wam dobrze spało w Nowym Roku 2014. Na początku mojej blogowej przygody dodałam tutorial na łapacza snów, znajdziecie go tutaj: klik gdyby ktoś w wolnej chwili chciał sobie takie coś zrobić.


Myślę, że zasady są jasne i ogólnie znane, jednak przypomnę. 
   1. O tym kto dostanie nagrodę zadecyduję ja, według mojego "widzi mi się".

   2. Żeby się zgłosić należy dodać bloga do obserwowanych, umieścić podlinkowany baner w pasku bocznym lub dodać notkę o rozdaniu oraz zostawić komentarz pod tym postem.

   3. Rozdanie trwa do 30 stycznia, po tym czasie postaram się jak najszybciej wybrać szczęśliwca.

   4. Musi zgłosić się co najmniej 20 osób.

Byłoby na tyle :)
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

14 komentarzy:

  1. Jestem zbyt leniwa, by zrobić sama, a Twój łapacz mi się podoba. Skoro mam jakąkolwiek szansę na niego, to chętnie się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie przygarnęła ;) Może uleczy mnie z mojej bezsenności spowodowanej przez miłość do ksiażek :D
    Wszystkie warunki już spełnione .

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Kingab33 oraz umieściłam baner na blogu :)
    http://testowanieproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja chętnie przygarnę. Dzisiaj śniło mi się, że mieszkam w hotelu, a portier w nocy wpuszcza ludzi, którzy obserwują jak śpię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako: Zozol Mały
    Banerek na blogu: http://szalonekabanoski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do zabawy :)

    Baner wisi na moim blogu: http://kamira90.blogspot.com
    Obserwuję jako Kamira90

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo warunków, powodzenia Dziewczyny, łapacz snów jest fajny i jestem ciekawa czy działa

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie posiadam bloga, bo mój pisarski talent jest znikomy :( ale z chęcią przygarnęłabym łapacz do mojego nowego pokoju, które remont właśnie trwa. Obserwuje jako wiktorioos Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego jeszcze nie mam, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Kajka
    Baner dodany:
    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: darmoszki
    Banner: dodany darmoszki.blogspot.com

    Obecnie jestem w trakcie robienia swojego łapacza snów, ale jest to mini prototyp i miło byłoby mieć prawdziwy, bo u siebie zrobiłam całkiem inne wykończenie w środku :)

    Dodam to rozdanie do swojej grupy na facebooku: Rozdania blogowe! Może zgłosi się więcej chętnych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako lizzie
    Dodałam notkę na Facebooku: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/780716318623643?stream_ref=10
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń