piątek, 2 sierpnia 2013

18. Ośmiorniczki już się cieszą

Już najwyższy czas, żeby ogłosić do kogo powędrują ośmiorniczki.
Na początku chciałabym wszystkim razem i z osobna podziękować. Dziękuję tym którzy zostali obserwatorami. Mam nadzieję, że kiedy następnym razem będę oddawała jakiegoś cudaka zgłosicie się równie licznie :)
Z początku chciałam obdarować podarkiem każdego kto się zgłoś. Jednak nie przewidziałam tylu osób. Niestety nie wszystkie z wymienionych osób dostaną ośmiorniczki. Ale bez obaw, bo jest na to rada. Jeżeli komuś bardzo zależy na ośmiorniczkę, proszę poinformujcie mnie, a wtedy zrobię ją specjalnie dla was, lecz na paczuszkę będziecie musiały dłużej poczekać.
Bardzo ciężko było wybrać jeden/ kilka blogów spośród wszystkich zgłoszonych. Podczas ich przeglądania spotkałam kilka do których z pewnością będę zaglądać. Musze powiedzieć, że to całkiem fajne doświadczenie :] Żeby nie przedłużać, bo wiem jak się już niecierpliwicie:

1. Klaudia i Dalia - a bo lubię i już ;)
2. My precioussssss - ważkowe bransoletki, które dzisiaj zobaczyłam są po prostu nieziemskie :3
3. suegrog  - proste a zarazem ładne bransoletki
4. Julka H. - chciałabym robić z muliny takie cudeńka
5. Izu - bardzo ciekawe sutaszowe prace, do mnie sznureczki już idą :)
   i jeszcze  Martyna K - bardzo chciałam ją obdarować, ale niestety wycofała się.

 Ośmiorniczkę w wybranym przez siebie kolorze otrzyma jedynie Julka H. i Izu. Pozostałe dziewczyny proszę o wiadomość czy chcecie czekać na ośmiorniczki, czy może wolicie coś innego.

Proszę o wysłanie danych adresowych na aniakicek@wp.pl


12 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje....
    i juz zabieram sie do przesyłania danych na adresik...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że jednej z ośmiorniczek się u mnie spodobało :) sutasze szyje ze mną koleżanka, więc po części jej zasługa ;) dziękuję za zabawę i gratuluję pozostałym zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję!
    czekam na moją ośmiorniczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, szczególnie urzekająca jest ta zielona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczyny :)
    bardzo chętnie przygarnę jakieś Twoje dzieło i cierpliwie poczekam :)
    Jeśli nie masz ochoty znów lepić ośmiorniczek to może to równie dobrze być coś innego, bo bardzo ładnie lepisz z modeliny ^^ więc tą kwestię pozostawiam do Twojego wyboru

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze raz dzięki...
    chciałam się spytac czy wysłałaś juz paczuszkę???

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda ośmiorniczka jest słodka. Gratuluje osobom, do których powędrują ;)

    OdpowiedzUsuń